شرکت آریا پاک مهتاب نماینده رسمی و انحصاری محصولات اونیکس در ایران

3 مزیت منحصر به فرد استفاده از سرامیک شیشه

 

3 مزیت منحصر به فرد استفاده از سرامیک شیشه

مزایای بسیار زیادی در استفاده از سرامیک شیشه وجود دارد که موضوع بحث ما نیست. ما در این مطلب می خواهیم دقیقا مزایا و اطلاعات پوشش سرامیک شیشه AF Plus را مورد بررسی قرار دهیم.

پوشش های سرامیک شیشه از شیشه جلو و تمام شیشه های خودرو چه از نظر دید رانندگی، چه از نظر تمیزی و چه صرفا از جنبه زیبایی در برابر آلاینده ها و آسیب ها محافظت می کند.مهمترین مزایای اجرای یک پوشش سرامیکی عبارتند از:

مزیت شماره 1- افزایش دید

در هنگام رانندگی در شرایط بارانی، حفظ دید واضح و تمرکز بر روی جاده دشوار است. برف پاک کن ها تا حدی می توانند کمک کننده باشند. اینجاست که نقش پوشش های سرامیک شیشه اهمیت می یابد. ویژگی های نانو ساختار آبگریز آنها شما را از دور کردن مستقیم قطرات آب مطمئن می سازد. قطرات آب نه تنها می توانند لکه و آثار بر روی سطح باقی بگذارند، بلکه رانندگی در شرایط مرطوب و گل آلود، لکه و آلودگی را روی شیشه انباشته می کند که در نتیجه شفافیت دید راننده را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که ویژگی های آبگریز پوشش های سرامیکی گل و لای موجود را به جای چسبیدن به سطح، به سادگی دور می سازد.

از آلاینده های دیگری که می توانند دید راننده را تحت تاثیر قرار دهند می توان به فضولات پرندگان، بقایای حشرات، شیره درخت و ... اشاره کرد. این پوشش ها از شیشه جلو محافظت نموده و رانددگی ایمن تر و آسان تر را امکانپذیر می سازد زیرا هر کاری که برای دید بهتر در جاده مورد نیاز باشد ا انجام می دهد.

مزیت شماره 2- نظافت آسان

ویژگی های آبگریزی پوشش های سرامیکی، هیچ گونه لکه آبی باقی نمی گذارد و از آنجایی که آب در برخورد با سطح روی آن سر خورده و ذرات آلودگی را نیز همراه خود به سمت پایین می غلطاند، تمیز کردن سطح را آسان می نماید.

یک شیشه جلوی آبگریزشده، نگهداری از آن را به هر دو منظور زیبایی و وضوح دید در برابر مواد چسبناک و آلوده آسان می سازد.

مزیت شماره 3- وضوح باورنکردنی

شیشه های جلو و پنجره ها از نظر ظاهری در هیچ زمانی بهتر از این نبوده اند. فرمولاسیون نانو ساختار برای پوشاندن آسیب های روی سطح شیشه فوق العاده عمل می کنند. دستیابی به سطحی از شفافیت که پاک کننده های معمولی شیشه قادر به تأمین آن نیستند.

 

پوشش سرامیک شیشه AF Plus اونیکس:

این محصول پیوند فوق العاده ای با سطح شیشه برقرار کرده و استحکام و دوام بالایی را که همه به دنبال آن هستند را فراهم می کند. پوشش های سرامیک شیشه اونیکس دارای خاصیت دفع کنندگی بی نظیر آب هستند که از ایجاد لکه های آب جلوگیری می نماید؛ مشکلی رایجی که اغلب همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

این پوشش سرامیک شیشه عالی در برابر آلاینده ها و آسیب های ناشی از آنها جلوگیری نموده و همچنین استحکام سطح را نیز بالا می برد تا از شیشه جلو در برابر خراشیدگی و آسیب های ناشی از تراشه های سنگ محافظت نماید. علاوه بر این مزایا، با کاهش بازتاب های نور، دید راننده را افزایش می دهد.

 

مزایای محصول:

  • استحکام بالا و ماندگاری طولانی
  • خواص آبگریزی باورنکردنی
  • کاهش بازتاب های نور