شرکت آریا پاک مهتاب نماینده رسمی و انحصاری محصولات اونیکس در ایران

3 نکته که در مورد جلوگیری از زنگ زدگی باید بدانید

 

3 نکته که در مورد جلوگیری از زنگ زدگی باید بدانید

 

زنگ زدگی یکی از قاتلین رنگ بدنه خودرو است. اما ما 3 راه حل برای جلوگیری از آن داریم. اکثر بدنه خودروها و قطعات آنها دارای آهن هستند و در صورتی که در معرض اکسیژن و رطوبت قرار بگیرد، زنگ زدگی اتفاق می افتد. به همین دلیل سازندگان خودرو، بدنه آن را با چند لایه رنگ پوشش می دهند؛ اما گاهی این نیز کافی نیست.

زنگ زدگی به تنهایی باعث ایجاد 3 مشکل می شود: زیبایی وسیله نقلیه و همچنین ساختار آن را خدشه دار می کند که نیاز به تعمیرات پرهزینه را ایجاب می کند.

زنگ زدگی می تواند از یک خراش کوچک شروع شده و در سطح رنگ گسترش پیدا کند که منجر به آسیب شدید به رنگ می شود. زنگ زدگی می تواند پوشش سرامیکی را دچار خوردگی نموده و ظاهر خودرو را آسیب دیده و فرسوده سازد. به همین دلیل به محض مشاهده حتی یک لکه زنگ زدگی باید نسبت به رفع آن اقدام کرد.

بازرسی منظم و دیتیلینگ خودرو مقرون به صرفه ترین روش های محافظت از خودرو در برابر زنگ زدگی است که باعث حفظ ارزش خودروی شما می شود. دیتیلینگ کاران خودرو می دانند که چه اقداماتی در این زمینه ضروری است. به این معنی که آنها قدرت شناسایی عیوبی را که منجر به تشکیل زنگ زدگی می شود را دارند.

 

نکته کلیدی جلوگیری از انباشتگی است.

بهترین راه برای کنترل تجمع زنگ زدگی، اقدامات پیشگیرانه است. هنگامی که کوچکترین لکه زنگ زدگی ایجاد می شود، باید در سریعترین زمان ممکن رفع شود. زنگ زدگی می تواند اجزای داخلی را ضعیف کرده یا دچار خوردگی نماید و سپس استحکام وسیله نقلیه، نشیمنگاه چرخ، مخزن سوخت و ... را تحت تاثیر قرار دهد.

 

محصولات محافظ بدنه

امروزه انواع محصولاتی که از آسیب و تجمع زنگ زدگی جلوگیری می نمایند، در بازار وجود دارند. ما در خط تولید خود، مجموعه گسترده ای از محصولات را برای هر گونه کار دیتیلینگ شامل جلوگیری از زنگ زدگی را در اختیار شما قرار می دهیم:

 

1- سرامیک بدنه خودرو گرافین پرو (Graphene Pro)

گرافین پرو نهایت محافظت را برای سطوح رنگ شده، سطوح فلزی، فلز و شیشه در برابر انواع آسیب ها از قبیل مواد شیمیایی، خراشیدگی ها و آلاینده ها برای مدت طولانی فراهم می سازد. این پوشش سرامیکی، یک لایه ضخیم محافظ به قطر 1000 نانومتر تشکیل می دهد.

یک لایه محافظ نامرئی بسیار نرم و آبگریز با درخشندگی فوق العاده بالا را با یک فرآیند کاربردی ساده داشته باشید.

  • سختی 10H
  • با ماندگاری یک عمر
  • اولین پوشش نانو N1 در جهان

 

2- سرامیک بدنه خودرو گرافین پیور (Graphene Pure)

گرافین پیور با تکنولوژی فوق العاده پیشرفته پوشش سرامیک تزریق شده طراحی شده است و پیوندی که با بدنه برقرار می کند، در محصولات دیگر یافت نمی شود. لایه ضخیمی از پوشش 10H که با مولکول های کوچکی فرمول بندی شده است که خواص محافظتی آن، به واسطه چسبندگی بین بدنه خودرو با محصول افزایش می دهد.

  • سختی 10H
  • ماندگاری بالا و دوام عالی
  • مقاومت شیمیایی و ضدآبی بی رقیب
  • دارای جدیدترین تکنولوژی گرافین تزریقی

 

3- پوشش سرامیک نانو (Nano Ceramic Coating)

ویژگی های انعکاسی رنگ خودرو را با اضافه کردن یک لایه عمیقا براق، درخشان و نرم از پوشش سرامیک نانو تولید شده با جدیدترین تکنولوژی نانوکتینگ افزایش دهید.

ذرات نانو موجود در داخل محصول، لایه محافظ را با بدنه پیوند داده و یک لایه محافظ نامرئی غیر قابل نفوذ به قطر 800 نانومتر تشکیل می دهد. انعطاف پذیری آن، استفاده از آن را برای سطوح رنگ شده، سطوح فلزی، رنگ بدنه و شیشه امکانپذیر می سازد.

تنها با یک بار اجرا، به سطحی آبگریز دست یابید که در برابر مواد شیمیایی، خراشیدگی ها، آلاینده ها، اکسیداسیون، خوردگی و اشعه UV مقاوم است.

  • سختی 9H
  • پوشش نانو واقعی
  • ماندگاری تا 3 سال

 

یکی از توصیه های کارشناسان ما اجرای یک پوشش سرامیکی برای جلوگیری از تشکیل زنگ زدگی از همان ابتدا است. برای مشاهده راه های دقیق جلوگیری پوشش سرامیک از تشکیل زنگ زدگی وبلاگ مربوطه را ملاحظه فرمایید.