شرکت آریا پاک مهتاب نماینده رسمی و انحصاری محصولات اونیکس در ایران

خط تولید محصولات مراقبت از قایق ها

خط تولید محصولات مراقبت از قایق ها

 

در این مطلب می خواهیم در مورد هر آنچه که نیاز است تا شما در مورد خط تولید محصولات محافظت از قایق ها بدانید، صحبت کنیم. در دریا امکان وقوع بینهایت اتفاق وجود دارد که می تواند باعث ایجاد خراشیدگی ها و آسیب های دائمی در قایق شود. یک راه حل برای جلوگیری از این آسیب ها، اجرای یک پوشش سرامیکی بر روی سطوح بیرونی است. علاوه بر محافظت بیرونی، بررسی دقیقی بر روی محصولات قابل استفاده برای قسمت داخلی قایق مناسب است، خواهیم داشت. خب بیایید بررسی و امتحان کنیم که چگونه محصولات محافظتی دریایی ما می توانند جان شما یا هزاران مشتری شما را نجات دهند. اجرای یک پوشش سرامیکی مزایای بیشماری برای بدنه خودرو دارد. 

 

فواید استفاده از پوشش سرامیکی برای محافظت از قایق ها

پیوند شیمیایی به رنگ بدنه قایق ها

پوشش های سرامیکی در واقع یک محلول پلیمری شیمیایی هستند که در صورت اجرا بر روی سطح بیرونی، در برابر آسیب های خارجی رنگ محافظت می نمایند. آنها با سطح بیرونی پیوند شیمیایی برقرار کرده و در نتیجه از آسیب یا خراشیدگی رنگ اصلی توسط آلاینده ها جلوگیری نموده و همزمان یک لایه محافظتی آبگریز اضافی بر روی سطح ایجاد می کنند. این پوشش ها به واسطه ویژگی های ذاتی شیمیایی خود در طی تابستان یا در معرض باران تخریب نمی شوند. پس به شما اطمینان خاطر می دهیم که این پوشش ها تحمل آب و هوا و شرایط سخت را دارند.

 

محافظت در برابر پرتوهای UV

بدنه خارجی قایق ها در مواقعی که بیرون از دریا هستند، به طور پیوسته در معرض پرتوهای UV قرار دارند که رنگ بدنه را کدر می سازد. این پرتوها می توانند آسیب های جبران ناپذیری به رنگ اصلی بدنه قایق وارد کنند. اجرای یک لایه از پوشش سرامیکی هرچند قابل رویت با چشم نیست، اما از رنگ بدنه در برابر محو شدن، اکسیداسیون و سایش محافظت می نماید.

 

محافظت در برابر صدمات شیمیایی و فضولات پرندگان

فضولات پرندگان نه تنها می تواند به دلیل اسیدی بودن ماهیت خود، باعث آسیب به نواحی بیرونی رنگ بدنه شود، همچنین ممکن است شامل سنگ های کوچکی باشد که در هنگام پاک کردن باعث ایجاد خراشیدگی روی رنگ بدنه شود. پوشش های سرامیکی از آسیب های ناشی از اسید موجود در فضولات و تخریب های بیشتر ناشی از آن به مرور زمان و همچنین خراشیدگی ناشی از پاک کردن آن جلوگیری می نماید.

 

آسان سازی تعمیر و نگهداری

ویژگی های آبگریزی پوشش های سرامیکی، نگهداری از سطح را فوق العاده آسان می سازند. زیرا قطرات آب یا باران به ذرات و آلودگی ها می چسبند و بدون بر جای گذاشتن هر گونه آثاری، آنها را شسته و دور می سازند.

 

5 مورد از فواید اجرای پوشش سرامیکی بر روی قایق:

  • محافظت در برابر آب های شور، کسیداسیون، لکه ها و مواد شیمیایی

  • مقاوم سازی در برابر علائم خراشیدگی

  • ماندگاری دو ساله

  • براقیت و درخشندگی بی نظیر

  • نیاز به نگهداری کمتر

 

محافظت از فضای داخلی قایق ها

نه تنها فضای بیرونی، بلکه فضای داخلی قایق ها نیز نیاز به محافظت دارد. انواع مختلفی از سطوح در فضای داخلی قایق وجود دارد و اونیکس برای تمام آنها پوشش محافظتی دارد. محصولات ما از صندلی های چرمی یا پارچه ای گرفته تا بدنه و عرشه و سطوح فلزی و چوبی، از تمام سطوح شما محافظت خواهند کرد.

 

پوشش سرامیک بدنه قایق اونیکس Onyx Hull & Deck Marine Coating

پوشش نانوی ضخیمی است که برای محافظت طولانی مدت با کیفیت بالا از سطح بدنه و عرشه قایق در برابر خوردگی، اکسیداسیون، آسیب های UV، مواد شیمیایی و خراشیدگی ها طراحی شده است.

محیط دریا می تواند باعث ایجاد آسیب های دائمی شود؛ اما با اجرای پوشش بر روی بدنه و عرشه به آسانی می توان از این آسیب ها جلوگیری نمود. اکثر آسیب ها از خورندگی بالای نمک، پرتوهای UV، اسیدها، بازها، آلاینده های اگزوز و جلبک و صدف ناشی می شود که باعث آسیب های ساختاری و تخریب کلی ظاهری می گردد. پوشش های دریایی مقاومت بی نظیری را در برابر مواد شیمیایی و جلوگیری از خوردگی ایجاد می نمایند و همزمان براقیت و درخشندگی خیره کننده ای به سطوح می بخشند. این پوشش ها در صورت نگهداری مناسب تا دو سال ماندگاری دارند.

 

  • ضخامت بالای پوشش برای داشتن دوام بالا

  • آسان ساختن نگهداری از سطوح با درخشندگی عالی

  • مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون محافظت در برابر UV

  • مقاومت بینظیر در برابر مواد شیمیایی و مقاومت در برابر خراشیدگی با سختی 10H

 

پوشش سرامیک سطوح چوبی و فلزی اونیکس Onyx Metal & Wood Coating

نهایت محافظت در برابر هر گونه آلودگی و آسیب بر روی سطوح چوبی و فلزی را فراهم می سازد. می توانید آن را بر روی هر سطح فلزی یا چوبی در خانه، خودرو و قایق اجرا نمایید تا از آسیب های ناشی از چربی، نشت مواد، مواد شیمیایی و حتی پرتوهای UV جلوگیری نمایید.

این پوشش که به صورت تزریق شده با جدیدترین نانو تکنولوژی ساخته شده است، با سطحی که بر روی آن اعمال می شود، برای مدت 2 سال پیوندی محکم و مطمئن ایجاد می کند. برای نگهداری از هر سطح فلزی یا چوبی در بهترین شرایط با درخششی خیره کننده، محصولی ایده آل است. مقاومت شیمیایی بالا و خواص آبگریزی فوق العاده ای که دارد در هیچ محصول دیگری یافت نمی شود.

کیفیت بی نظیر و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی در فرمولاسیون آن، پیوند محکم بین پوشش و انواع سطوح را تضمین می کند. بنابراین بعنوان مانعی در برابر آلاینده ها می توان بر روی آن حساب کرد که نه تنها محافظت در برابر مواد شیمیایی را تقویت می کند، بلکه مانند یک سد محافظ بر روی سطح، آب را دفع کرده و در برابر خراشیدگی مقاوم است.

  • ماندگاری تا 2 سال

  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی

  • تکنولوژی حرفه ای نانو-سرامیک

 

پوشش های سرامیکی برای فضای داخلی قایق ها

اولین پوشش نانو ساخته شده بر پایه الکل برای محافظت از چرم و الیاف در برابر لکه و آلودگی ها است. محافظت این پوشش ها تنها به این موارد محدود نمی شود، بلکه با خواص آبگریزی فوق العاده قوی و زوایه 150 درجه ای برای دفع مایعات، یک لایه محافظتی ایجاد می کند تا سطوح مورد نظر شما را به بهترین شکل نگهداری کند. این محصولات تا 1 سال نیز ماندگاری دارند.

با محصولات اونیکس از صفر تا صد فضای داخلی و فضای بیرونی وسایل نقلیه دریایی خود و مشتریانتان را محافظت نمایید.